vrijdag 2 april 2010

Merhaba!

Merhaba

Ik had woensdag m'n eerste vrije dag. Ik ben dan ook maar es op verkenning gegaan. Ondertussen even een tussenstop gemaakt bij de fotograaf, om wat pasfoto's te laten maken in uniform. Die zullen dan later in de hotels ophangen..
De straten en wijken lijken allemaal zo goed op elkaar & overal vind je fitnesstoestellen terug. We gaan da later deze week es uitproberen :). Da wordt leuk. De winkels sluiten hier ook maar om 10u 's avonds en de bakker bij ons in de buurt is 24/24 en 7/7 open. Ik ga dan binnen en vraag dan in m'n beste turks een brood & ze denken dan direct dat ik perfect turks spreek want ze beginnen dan vanalles te vertellen & dan moet ik zeggen: eeeuuuhhh I don't understand ^^.

Ik heb ondertussen ook al enkele dagen op kantoor doorgebracht. Het valt heel goed mee & het werken op kantoor wordt gelukkig afgewisseld met luchthavendiensten. Meer moet ik voorlopig niet hebben.


Het is nu paasvakantie en dat merk je. Er zijn meerdere vluchten per dag en wij moeten de toeristen die terug vertrekken naar huis begeleiden bij de check-in. Ongelofelijk hoe sommige mensen zo hulpeloos zijn! Daarnaast moeten we ook nog de aankomende vluchten opvangen. We sturen de mensen dan naar de juiste bus, zodat ze toch minstens in het goeie hotel terecht komen en dan spreken we de bussen in. Luchthaven wordt denk ik mijn favoriete onderdeel. Het is leuk om weer wat andere mensen te zien & es n klaptje te doen met de chauffeurs.

En ik wil jullie zeker niet jaloers maken ofzo, maar het is hier echt al lekker warm. 's Morgens de dag goed beginnen met een ontbijtje buiten en dan soms in de schaduw kruipen overdag omdat het even te warm wordt. Hihi, mooi, 't leven is mooi :).
Nu we het toch over de zon hebben, ik ga me nog even buiten zetten si, dat ik toch een mooi kleurtje krijg :).

Tot de volgende :). Dikke kus xxx

1 opmerking:

  1. Ja, maak ons maar jaloers wi! Het zonnetje hebben we hier vandaag ook, maar de temperaturen zijn toch nog aan de frisse kant.
    Geniet er maar van xxx

    BeantwoordenVerwijderen